asanisimasa

Anima = lélek, átvitt értelemben: kísértet, szótagolva: asa-nisi-masa, magyarul: kivi-sévér-tevet, ahogy az Fellini 8 és fél című filmjében szerepel. Kérdések, javaslatok, ajánlatok, munka, állás, effélék: efespontasanisimasakukacgmailpontcom . A posztok végén lévő pontozás szimpla tetszési mutató, semmi több. Azt mutatja, hogy az adott film mennyire tetszett. A címkefelhő helyett használd a 'keresés' opciót a jobb oldali oszlopban. Kiválóan működik, ha egy szóra, egy kifejezésre, az adott rendező vagy színész családnevére keresel rá.

Friss topikok

Mit nézzünk ma a tévében? - Hétfő

2010.12.27. 08:54 efes

A mai, már erősen csökkentett cukortartalmú ajánlat a következő:

Comandante (Duna II, 19.30) - Oliver Stone bájcsevegése a Rémmel, mely messze nem mélyinterjú, Fidel Castro (kép) valódi személyiségéről nem sokat tudunk meg, azonban jelentkezzen az, aki már ült másfél órán át szemtől szemben a világ jelenlegi legtekintélyesebb diktátorával, minden különösebb veszély nélkül. Embert látunk a filmen, ám ez a diktátorok tipikus bája: embernek látszanak, holott nyilvánvalóan nem azok.

Crank (film+, 21.00) - Na ez a film sem az intellektusunkat dédelgeti, ellenben egy közel tökéletes akciófilm. Van egy pali, akibe (valahogyan) olyan méreg került, aminek hatását csak úgy tudja csökkenteni, ha folyamatosan magas szinten tartja a vérében az adrenalin szintjét. Ennek megfelelően, Jason Statham fut-lő-száguld-ugrik stb. az egész filmben, melynek tömény akció-overdózisát néhány ügyesen elrejtett humoros jelenet oldja csak. A 88 perces film lepereg kb. 2 perc alatt.

A fehér grófnő című filmet nem láttam még (majd most: tv2, 23.50), de James Ivory általában tisztességes, színvonalas és nagyszabású romantikus drámákkal szokott előállni. Ez alkalommal a múlt század harmincas éveibe, a zűrös-züllött Shanghajba repít el minket, biztosan lesz majd bűn, fondorlat, amerikai kémek, orosz kékvérűek, kínai gengszterek. Kezdődhetne korábban...

A bejegyzés trackback címe:

https://asanisimasa.blog.hu/api/trackback/id/tr472541198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bog.art 2010.12.27. 10:08:17

hát, én láttam a fehér grófnőt (sőt, a legújabb ivory-giccset, a city of your final destination-t is), azt kell mondjam, ha a napok romjai meg a howards end még a tisztességes romantikus film kategória (én is szerettem őket), akkor meredeken zuhan a színvonala ivory darabjainak....

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.12.27. 10:53:36

@bog.art: Igen? Basszus. A Napok romjai az egyik kedvenc filmem...:)))

bog.art 2010.12.27. 11:12:33

@efes: azért nézd meg....engem is bármikor le lehet venni a lábamról egy kosztümös századeleji angol filmmel (én még a poirot-t is tátott szájjal nézem, a gosford park meg mindent tarol nálam), de ivory az angolnál is angolabb akar lenni, pedig a britek aztán baromi giccs-érzékenyek, most néztem utána a kritikáknak, szegény, mit kapott ezért a filjéért (is...) - szóval én disznóságnak tartom, hogy a színészeivel viteti el a balhét, jobbnál jobb alakításokat lehet látni a filmjeiben (én, speciel fiennes-t nem nagyon szeretem, de az összes többi színészét igen), küzdenek a nyomorultak, mint disznó a jégen, hogy a kétdimenzós karaktereknek valami jelleget adjanak, nem is rajtuk múlik, hogy ilyen a végeredmény...
süti beállítások módosítása