asanisimasa

Anima = lélek, átvitt értelemben: kísértet, szótagolva: asa-nisi-masa, magyarul: kivi-sévér-tevet, ahogy az Fellini 8 és fél című filmjében szerepel. Kérdések, javaslatok, ajánlatok, munka, állás, effélék: efespontasanisimasakukacgmailpontcom . A posztok végén lévő pontozás szimpla tetszési mutató, semmi több. Azt mutatja, hogy az adott film mennyire tetszett. A címkefelhő helyett használd a 'keresés' opciót a jobb oldali oszlopban. Kiválóan működik, ha egy szóra, egy kifejezésre, az adott rendező vagy színész családnevére keresel rá.

Friss topikok

Mit nézzünk ma a tévében? - Csütörtök

2011.03.03. 08:15 efes

A Túlparton például remek film, egy sajátos road-movie a mai Grúziában. (Duna, 21.00) Előtte, mintegy ráadásképpen, Kenyeres Bálint szintén remek fesztiváldíjas kisfilmjét, A repülés történetét is megnézhetjük, 20.40-től - érdekes szereplők, fehér sziklák, szilaj hullámok, szelek szárnya.

Választhatjuk (én legalábbis választanám, ha a DigiTv visszatenné a csomagomba) a Filmmúzeumot is, szokás szerint és egész estére, hiszen az este nyolcas, szokásos Kojak után egy érdekes, Mars-utazásos és ökológiai problematikát boncolgató scifi, a Vörös bolygó következik 21.00-tól, utána pedig a Kóma, minden orvosos-kórházas krimi origója, klasszikusa, őseredője, satöbbije, 22.50-kor.

23.00-tól Firefly 3-ik rész, a Viasat6-on!!! Ennek örömére, nézzük meg a sorozat ominózus és igen jellemző főcímét a bejátszásban!

21.00-tól a Jedi visszatér a film+-ra, utána pedig (23.45-től) az Öld meg a sógunt! - A sógun nindzsái című hajimét élvezhetik a klasszikus szamurájfilmek még fennlévő hívei.

A bejegyzés trackback címe:

https://asanisimasa.blog.hu/api/trackback/id/tr692706283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aquarius 2011.03.03. 11:25:05

Őszintén szólva nekem nem jött át, hogy mit esznek az emberek a Fireflyban.

Nagy BSG és Deadwood rajongó vagyok, de sci-fi ide, western oda, kínszenvedés volt az a néhány rész, amit a hypenak engedve végignéztem az első (és utolsó) évadból. A Serenitynek meg vagy háromszor futottam neki, de fél óra után mindig feladtam.

Azért még egyszer nekifutok, hátha.

(Bár nálam ez erősen a Szellemekkel suttogóra hajazott, azzal is ez volt, hogy próbáltam élvezni, nem jöttem rá, hogy hol rontom el, de valahogy nem ment.) :)

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.03.03. 12:00:44

@Aquarius: Szerintem, ha nem jön be, ne erőltesd. Rábeszélni bárkit is felesleges lenne, olyan, mint az osztrigaevés vagy a belugakaviár. Hiába az egyik legluxusabb kaják ezek, mégsem szereti mindenki, sőt sokan kifejezetten hánynak tőlük. :)

Én pl a szellemekkel suttogót egyáltalán nem bírtam, nem is néztem, a BSG-t dettó - halálra untam. A Daedwood még kimaradt, de arra pályázok még, szerintem nyáron majd meglesz az is.

Aquarius 2011.03.03. 13:14:56

Igazad van, nem erőszak a disznótor.

BSG-t szigorúan eredeti nyelven szabad nézni!
Én is untam az elején, a bevezető két részes miniszériából csak az elsőt néztem meg, a másodikba beletekertem. Aztán mégis elkezdtem nézni a sorozat epizódokat, és a hatodik rész tájékán kezdtem azt érezni, hogy valami óriási dolog részese vagyok. :)

A Deadwoodnak szerintem zseniális lett a magyar szinkronja, azt lehet, hogy úgy érdemes nézni, bár eredeti nyelven nem láttam.

wim · http://sajatszoba.blog.hu/ 2011.03.03. 13:55:27

@Aquarius: Már mástól is hallottam, hogy jó a Deadwood szinkronja. Lehet benne valami, egyre erősebb késztetést érzek, hogy nekifussak - sajnos, sorozatokra mindig sajnálom az időt.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.03.03. 14:04:12

@wim: Darálni kell, sok részt egymás után. Én nyáron szoktam, nyaralás közben. :) Vannak jól szinkronizált sorozatok, ilyen szerintem a Maffiózók (The Sopranos), ami szintén kötelező, szerintem. Egybenézve az összes évadot!!!

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.03.03. 14:08:49

Alapvető sorozat volt számomra a Carnivale, ez a misztikus, vándorcirkuszos, két évadot élt mindössze, pedig nagyon jó. Bírom a Dextert, a Médiumot, A Főnököt, ezeknek mindnek jó a magyar szinkronja is. Illetve a Dexternek nem tudom, azt eddig csak eredeti nyelven néztem. De ezek ilyen epizodikus szerkezetű sorozatok, és csak laza szálakkal kötődnek egymáshoz a részek, míg a Maffiózók egy sztori, egymással logikai egységben lévő részekkel. Ilyen az Aquarius által említett Battle Ship (star?) Galactica is, asszem. meg a Carnivale is. Amúgy, míg a gyerekek kinn játszanak a napon, addig az árnyékban lazán le lehet darálni egy évadot...:)))

wim · http://sajatszoba.blog.hu/ 2011.03.03. 15:06:29

A Carnivale nekem is megvolt. Kétszer.:) Mostanában kezdek sorozatok felé orientálódni, tképp előny, hogy kisebb egységkben is nézhető.Készülök a Maffiózókra, letöltöttem az első évadot, Dextert csak úgy online nézem egyszer-egyszer, én is bírom. Nem nagyon tetszik a szinkronja, de lehet, hogy csak szokatlan - általában ritkán nézek szinkronos filmeket. Carnivale-nak amúgy lehet, hogy jobbat tett, hogy ilyen hamar véget ért, valószínűleg felhígult volna. Már a 2. évad sem volt olyan feszes, mint az első.

Aquarius 2011.03.03. 16:19:05

Carnivale az tényleg nagyon jó volt. Sajnos csak akkor néztem, ha a TV-ben elcsíptem, le kéne darálni az egészet.

BattleStar Galactica :)
süti beállítások módosítása