asanisimasa

Anima = lélek, átvitt értelemben: kísértet, szótagolva: asa-nisi-masa, magyarul: kivi-sévér-tevet, ahogy az Fellini 8 és fél című filmjében szerepel. Kérdések, javaslatok, ajánlatok, munka, állás, effélék: efespontasanisimasakukacgmailpontcom . A posztok végén lévő pontozás szimpla tetszési mutató, semmi több. Azt mutatja, hogy az adott film mennyire tetszett. A címkefelhő helyett használd a 'keresés' opciót a jobb oldali oszlopban. Kiválóan működik, ha egy szóra, egy kifejezésre, az adott rendező vagy színész családnevére keresel rá.

Friss topikok

Mit nézzünk a tévében? - Csütörtök

2011.01.06. 08:48 efes

Kíváncsi vagyok, kire gondoltak a tv2 műsorszerkesztői, amikor 12.15-ös kezdéssel tűzik ma műsorra Coen-testvérek egyik legjobb, de mindenképpen az egyik legszellemesebb filmjét, az Ó, testvér, merre visz az utad?-ot. (kép) Piciny gyermeküket pátyolgató kismamák ekkor éppen büfiztetnek, vagy ha már a gyerek elaludt, akkor eszeveszett sebességgel fészbukolnak/szkájpolnak sorstársaikkal. A munkanélküliek munkát keresnek, vagy éppen ekkor fordulnak a másik oldalukra. Mindenki más iskolában, munkában, akárhol ügyintéz, de legalábbis ebédel.

Főleg, hogy mára nagyon nincs is más: a királyi (s immár ismét vérkomolyan vehetjük ezt a nemrég még modoroskodó jelzőt!) 2 (21.25-kor) erőlködik még mindig Biszku elvtársékkal, ráadásul az Orbán-rokon Vitézy keresztapa egyik régi doksijának bemutatásával. Most komolyan. Érdekelnek valakit ezek még ezek a vén rohadékok, főműsoridőben?

Lesz még Jackie Chan (passz), Jennifer Anniston (passz-passz), meg egy Ruha című holland izé a Dunán, 23.30-tól. Láttam már, filmdrámának azért nem mondanám, inkább amolyan kreatív kultúrtörténeti dokumentumjáték, a History vagy Discovery Channel modorában.

A bejegyzés trackback címe:

https://asanisimasa.blog.hu/api/trackback/id/tr412564264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wim · http://sajatszoba.blog.hu/ 2011.01.06. 14:28:16

A Coen-filmet épp a napokban (talán épp ma)készülök megnézni eredeti nyelven, mert szinkronosan valahogy nem jött be. Sőt, kimondottan erőltetettnek találtam (vagyok így néha Coenékkel), de gondoltam, adok neki még egy esélyt.Szóval azt mondod, egyik legjobb - akkor talán mégis megér egy újabb próbát.
Amúgy ebédelni a tévé előtt is lehet...

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2011.01.06. 14:47:56

@wim: Én bírom, de sokan falnak mennek pl. amikor Clooney a szemeit forgatja. Én bírom. Én nem vagyok egy nagy csakeredetinyelvennézzünkfilmet-náci, a jó szinkront szeretem, a Coen-filmek azonban még tudnak pluszt adni hangi környezetben is. A legújabban (True Grit) pl. ahogy a Jeff Brigdes szűri a szavakat a fogai között, azt lehetetlen szinkronizálni, s az a hanglejtés határozottan ad valami hangulati, érzelmi, sőt történeti pluszt is a filmnek, mintegy hitelesítve azt.

wim · http://sajatszoba.blog.hu/ 2011.01.06. 20:12:53

@efes: Én is szeretem a jó szinkront, de itt konkrétan lehet, hogy jobb az eredeti- mondják, az erős tájszólás is humorforrás, legalábbis atmoszférateremtő tényező.
süti beállítások módosítása