asanisimasa

Anima = lélek, átvitt értelemben: kísértet, szótagolva: asa-nisi-masa, magyarul: kivi-sévér-tevet, ahogy az Fellini 8 és fél című filmjében szerepel. Kérdések, javaslatok, ajánlatok, munka, állás, effélék: efespontasanisimasakukacgmailpontcom . A posztok végén lévő pontozás szimpla tetszési mutató, semmi több. Azt mutatja, hogy az adott film mennyire tetszett. A címkefelhő helyett használd a 'keresés' opciót a jobb oldali oszlopban. Kiválóan működik, ha egy szóra, egy kifejezésre, az adott rendező vagy színész családnevére keresel rá.

Friss topikok

Mi lesz ma? - Csütörtök

2010.08.05. 09:27 efes

Egyrészt, drukkolhatunk, hogy az Európa-bajnokságon úszók ne ázzanak szét Balatonfüreden, illetve a Margitszigeten, másrészt 20.30-tól, a Dunán megnézhetjük, Floyd bácsi mit főz Bolognában, illetve Velencében. Haltintás tagliatellét bébikagylóval? Sajttal, spenóttal, tojással és szerecsendióval töltött raviolit?. Egy finom baccalát, vagyis egy tőkehalból készített pürét vagy egy hamisítatlan risotto biancót? Vagy éppen több száz ember bámész tekintetetétől kísérve egy igazi, velencei módra készített hallevest, nem máshol, mint a híres Rialtónál? Naná, hogy ezt mind.

Rögtön utána, ugyanitt kezdődik Egy asszony élete, egy Guy de Maupassant novellájából készült francia dráma. Mint az elvárható, e filmben részünk lehet szívszorongatásban, tanúi lehetünk egy zárdában nevelődött lány boldogságának és hasonló élményekben.

22.20-tól a Cool-on David Fincher Zodiákus című baromi hosszú filmjét vetítik. Én speciel nem szerettem ezt a dokumetarizmussal kísérletező thrillert, kétfejű öszvérnek tartom, amelyik nem tudja kitalálni, hogy balra avagy jobbra kell mennie, ráadásul a slusszpoénnal (illetve annak hiányával) is komoly gondjaim vannak... Sokan azonban fequeszarnak tőle, így itt a helye. Lehet, hogy én is teszek még egy próbát vele. Előzetes:

A bejegyzés trackback címe:

https://asanisimasa.blog.hu/api/trackback/id/tr692200244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsoca87 · http://kilencesterv.blog.hu/ 2010.08.05. 09:41:01

A Zodiákust pár hete néztem újra és nekem még mindig bejön. :) Jogos amit írsz, de engem valahogy nem zavart. Megvolt a hátborzongató hangulata, amire rátett egy lapáttal, hogy tudtam: ez megtörtént a valóságban is. Méghozzá tényleg nagyjából úgy, ahogy a filmben bemutatják. Nekem nagyon tetszett.

GNorton · http://norton.blogol.hu/ 2010.08.05. 11:19:11

A Cool csatornával most mi van? Pár hónapja még gagyicsatornának néztem\gondoltam, de azért ott megy a Showder klub, és kifejezetten jó filmeket adnak le. Bár lehet, hogy csak nyár van, és azért.

efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2010.08.05. 11:21:48

@GNorton: Jaja, náluk úgy tűnik, ilyen az uborkaszezon...:P
süti beállítások módosítása